CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Cuma, Ocak 16

estoy mal.

12.30 civarından bu yana kopya yazdım yarınki ispanyolca sınavı için.
hayır oturup çalışsam daha kısa sürerdi eminim.
ama hala şu kadar fazla şeyi normal bi insan beyninin ezberleyebileceğini düşünemiyorum.
ya da "günü gününe çalışıyor"dur onlar. haha. taksikime.
son teknoloji ürünü kopyamı hazırlarken bi yandan da internetten yemekteyiz ve kavak yelleri "dinledim".

hakikaten tanıdığım en gereksiz insanım.

2 saat uyuyayım da sınava gideyim.

beyin ezbelemesi.

4 nihat doğan:

si-men dedi ki...

hahah ben de bugün götümdepatlayasıisp.basic3 sınavına girdim, hiç çalışmadan. bu dönemki tarzım bu, çalışmadan sınavlara girmek. karşılığında sınavlar da bana giriyor, gül gibi geçinip gidiyoruz. esas olay şudur ki, bitti hulan dönem bitti!

ateş yaktım, başında dans ediyorum.

Adsız dedi ki...

Kızım var ya asıl ben çok pis "kopye" çekerdim.

margot and the wooden finger dedi ki...

simenim herkes patlamış ya ispanyolcadan galiba. gerçi neye yarar ki, katalog :/

evet bugun son finale girdim, son sunumumu apıp raporumu teslim ettim ve benim de bitti :)

başkanım 2 anlatda şu bahtsız gençler de yararlansın .p

kopye. maamuthocageliyö

margot and the wooden finger dedi ki...

c+ gelmiş lan ispanyolcadan. ayıp yani. millet yabancı dil alıp ortalama yükseltiyo.