CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Salı, Mayıs 26

inişıtiv



yarın son iki sınav. bu "son" muhabbetleri hiç bitmiyor zaten. herkes birbirine sürekli kaç sınavı kaldığını, ne zaman hepsinin biteceğini bildiriyor. ve ister istemez kendinizle beraber onlar için de gerisayım yapıyorsunuz. ben yapıyorum yani.

örsancığımın ve süheylacığımın sınavları var yarın. yarın son. ve fekat bi dönemim daha var. yılbaşında sınıfa bağırılan "seneye görüşürüz" gibi bir şey benim için bu durum yani. ha, "seneye" kimse kalmamış olacak, o ayrı. çok fazla sevdiğim, o denli ki, inanır mısınız böğrüme basıp nefesiz bırakıp öldürmek istediğim alt dönemimizle bi dönemim daha var benim. olsun. en azından bi dönem daha o iğrenç "belirsizlik" yok.

ya, haha, tamamen züğürt tesellisi lan bu.

neyse, dün hiç çalışmadım tabi. bütün gece pet society oynadım. sonra yemekteyizdeki teyzenin ısrarla istenen tatlı çatalının yerini göğüs çatalıyla telafi ettiğini görüp uyudum. şimdi herkesin slaytlarını okuyorum. zira o slaytların sunumu yapıldığı gün op.man. sınavım vardı ki bu başlı başına ağır bi dikkat dağıtıcıdır.

demin tv8'de kasımda aşk başkadır'ın reklamını gördüm. içimde bi kamyon kedi süt döktü resmen. bildiğin bok oldum. bugun olsa da izlesem dedim ama cumaymış. kısfmet diyorum. kendisi ya pazar ya da yaz tatilinde hafta içi gecenin körü filmi olmalı bence. keza 10 things i hate about you ve pleasantville de ayn şekilde yaz tatili gece kuşağı filmleridir bence, kasımda aşk başkadır ile pek alakaları bulunmasa da.

of şimdi fotoğraf bakarken bile içim sıkıldı. yazın içime çöken saçma melankoliyi oturup anlatmak istedim. ama zor bir şey. ama böyledir hep, yaz geceleri ağzıma sıçar benim. evet evet anlatmaya çalışayım bilahare.

hah, bi de şey. çok gey gördüğüm, annemin omurga problemim için yap diye uzundur tutturduğu platese başlama kararı aldım.gey değilmiş. benim "ay spora başlıyorruaaam" muhabbetlerim yoktur hiç. oturmayı severim ben. ama böyle bir şey diyorsam cidden yapacağım demektir bu herhalde artık ya. evet, evet.

hedefim ebru şallı'nın boynundan aşağısı. üst kısma bakamıyorum zira. korkutuyor ziyadesiyle.

0 nihat doğan: