CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Çarşamba, Mayıs 27

iyyakenebüdü

blogu okudum da demin, çocuğunun ergenliğe girdiğini farketmeyen, ve bunun farkında olan anneye ısrarla kedidir kedi edebiyatı yapan baba gibi hissettim kendimi.

tek bi arkadaşımın bile the new adventures of old christine sevmemesini anlayamadım, anlayamayacağım da. ayrıca benimle birlikte bu diziyi sadece annem ve teyzemin sevmesi de beni endişeye sürüklüyor lan. yakında menepoza falan da girerim diyorum.

ha bi de serena'nın götüyle ilgili söyleyeceklerim var bayağıdır. sırf görsel sunabilmek için o iğrenç götünün en iğrenç göründüğü bölümü aradım taradım buldum ve capture ettim. kendinizi hazır hissettiğinizde sunacağım. göt ya bildiğin ama. popo ya da ne bileyim kalça değil. bildiğin göt var karıda.

neys. başlıyor benimki şimdi.

4 nihat doğan:

berraque dedi ki...

serenanın burnu ve memeleri estetikmiş hohoh .

margot and the wooden finger dedi ki...

abi evet ya! taktir ettim ama burnu.

serenanın o iğenç, büküp durduğu ağzının orta yerine sıçmak isterdim.

voodoo girl dedi ki...

yaa ben de bayılıyorum the new adventures of old christine dizisine yoksa biz kardeş miyiz

margot and the wooden finger dedi ki...

olley!
hahah olabilir.
ve bu hızla büyürsek 45897 seneye dünyayı ele geçirebiliriz christine severler olarak.