CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Çarşamba, Haziran 17

beşamel sosla bi problemimiz var. yetemiyorum. ilk denediğim gün 4. seferde yapabilmiştim ki bu da tek başıma olmamıştı. geçen beşamel soslu ıspanak yapayım dedim, yine kıl etti beni. hayır anlamıyorum nerede yanlış yaptığımı da. sütü soğuk da, ılık da, sıcak da denedim. unu sürekli karıştırırken azar azar da döktüm. ne istiyosun lan benden?

az önce de un helvası yaptım. ölçüleri götümden uydurmama rağmen gayet güzel olduğunu düşünüyoruz ben ve sevgili ebeveynlerim. üşenmesem fotoğrafını çekip koyacaktım. o günler de gelecek inşallah.

ve evet baba, doğru düşünüyorsun. bana restaurant açman için feci şekilde yol yapıyorum.

restöran.

4 nihat doğan:

berraque dedi ki...

bence sizin ailede var bi hamaratlık .
biri 2348234 saat ekmek yapar biri un helvası yapar .

margot and the wooden finger dedi ki...

ahah hakkaten lan?
yekyee ama sadece güzel sonuçlananları yazıyoruz galiba, ondan öyle görünüyor.(lökantama beklerim)

Nikopol dedi ki...

vallae benimkilerin hepsi güzel oluyo.. bilemem.

margot and the wooden finger dedi ki...

evettabi.