CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Çarşamba, Haziran 17

facebook bana sonunda "al diyetini" dedi.
hayır, hep söylüyorum gecenin 4 ünde kendimi hiç tanımadığım birinin fotoğraf yorumlarını okurken buluyorum diye, gülüyorsunuz. ama durum bu be canlar. tv izle, dizi indir izle, oyun oyna, sözlük oku filan hepsi bi yere kadar. şu hayatta herkesin internet aleminde bi kürkçü dükkanı vardır, benimki de facebook.

diyet olayına gelirsek, spoiler'dan ne kadar nefret ettiğimi bilen bilir. annem heri potırın sonunu söylediği için ağlamışlığım var, bilmeyen de öğrenmiş oldu böylece. (kitlelere sesleniyorum ya ben çünkü. türkiye'nin geliniyim ya ben.)

çüş amınakoyim ne yazdığımı unuttum resmen.

-----PB spoiler-----
evet spoiler. bağlıyorum artık. facebookta dolaşırken bi karının fotolarında maykıl skofiyıld'ın mezarını gördüm.

OROSPU ÇOCUĞU MUSUN LAN SEN? izlemiş olan var, izlememiş olan var lan. ben de yayınlandığı an izlediğim tüm dizileri koyayım oraya buraya, piç edeyim hepsini? hayır, senin bi sosyal hayatın olabilir ama benim yok belki? belki şu tekdüze hayatımdaki tek renk ulan napacak bu skofiyıld diye düşünmek? hiç mi insafın yekyee?

-----PB spoiler-----

yani tamam bakma milletin şeyine diyeceksiniz ama karının.. bu arada kaç arkadaşı var bakmaya gittim PROFİLİNİ KAPAMIŞ. neyse, vardır bi 800, bu adamların biri de çıkıp niye koydun onu oraya, iq 3 mü ablacım demiyor? bu 800 kişi de mi mal?

karı da at ağızlı zaten. umarım bi gün yolu buraya düşmez. çok pis döver beni çünkü bence.
elleri de beeeyle eşşşşşek gibiydi. ne yumurur ağzımı ama ha.

0 nihat doğan: