CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Cuma, Ağustos 7

böyle kadınlar vardır hani, düğün günleri için "hayatımın en güzel, en özel günü" tanımını yaparlar.
buradan o kadınlara sesleniyorum ben; get a life.

hayır, düğün başlıbaşına iğrenç bi konsept.
büyük ihtimalle 1/4ünü yakından tanıdığın/sevdiğin (kalanlar ailenin davet ettiği, gösteriş yapmak istenen insanlar -böyle bi ailen varsa onların da ağzına sıçayım-, yok patrondu müdürdü bilmemne olur herhalde) insanların karşısına çık, yok kafana kuş yuvası yaptır (300 tl), gelinlik al, mümkünse çok rüküş olsun (5 bin tl), 54986 katlı iğrenç kremalı pasta yaptır (500 tl), bilmemne otelinin salonunu kirala, ya da ne bileyim afilli yerler filan (adlarnı bile bilemediğimden fiyat veremiyeceğim), sürekli ayakta dur, insan selamla, yalandan gülümsemekten çenen ağrısın, davetlileri memnun etmeye çalış.

buna hayatımın en güzel günü diyen insanın insanlığına sıçayım ben.
olmayan beyninize temiz kan göndermek için harcadığınız oksijene osurayım.

"ne uğraşıcam yeaa" diyerek düğün yapmayan ebeveynlerime buradan sevgilerimi gönderiyorum. kankamsınız.

4 nihat doğan:

erean dedi ki...

sana yalvarıyorum düğün yap. yapmamazlık etme!

erean dedi ki...

gerçekten çok eğleniriz bence.

si-men dedi ki...

yeah bebeğim allright. çok haklısın pek haklısın, hayatının en güzel günü olmasa da zaruriyettendir kendisi. düğün dernek parasına neler yapılır bi bilse insanlar. dude, u got me.

margot and the wooden finger dedi ki...

olm ben düğün yapsam yeryüzünde olabilecek en kral düğünü yaparım, ondan hiç şüphem yok.

hayatta kendime güvendiğim tek konu bu olabilir.

de, benim yapacağımın adı da pek düğün olmaz yea.

yalnız ne olursa olsun eğer bi düğün yaparsam nikah şekeri yerine ex koyacağım, sonra gelsin paralar. ahahah.