CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Çarşamba, Eylül 2

delüganlım

ya ben yıldız tilbe'yi çok seviyorum ve sevmeyen insanlara karşı da onu koruma ihtiyacı hissediyorum. çok yazık bi kadın o ya. kötü şeyler yaşamış filan. ama tatlı kadın. konuşması, tavırları tatlı yae. şarkıları söyleyişi garip olsa da yakışıyor sanki. şarkıları güzel zaten. neden bu önyargı bu kadına anlamıyorum. o pislik ötesi, -annesini tenzih ediyorum- orospu evladı ibrahim tatlıses'i, kendini akıllı sanan, hiçbi şey hakkında bilgisi olmadığı halde fikri olan embesil hülya avşar'ı, dünyanın en yapmacık kadını gülben ergen'i seviyorsunuz da şu gayet doğal kadından nasıl bu kadar nefret ediyorsunuz anlamıyorum gerçekten. bi uyuşturucusu var, o da kendine zarar anca. tamam küçükken ben de çenesinin altındaki benden iğrendiğim için mümkün mertebe uzak dururdum kendisinden ama yağni.. iyi kadın iyi. oturup içmek isterdim kendisiyle. yıldız, burayı okuyorsan benimle bi rakıya ne dersin bebeyim?
-yıldız tilbe'yi ve dansını sevme ve yaşatma derneği
(çok güzel yıldız tilbe dansı yaparım btw)

6 nihat doğan:

Elizaphelia© dedi ki...

düşündümde, sanırım haklı olabiliten yüksek. sevelim ozaman hadi =)

-N-

margot and the wooden finger dedi ki...

ooo oley!

Nikopol dedi ki...

hep lafta kalıosun topraam.
bi dansını göremedik.

margot and the wooden finger dedi ki...

niye lan insan içinde bi kere yaptım, onda da yankı yanından kovdu beni diye dansederek senin yanına gelmiştim. crowda. sanırım 4sene önce. belki de 3.

graSS dedi ki...

sesini duyunca sıfatı ve spastik hareketleri aklıma geliyor yok yok bak tüylerim diken diken oldu.katli vaciptir.

margot and the wooden finger dedi ki...

öyle deme lan :(