CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Çarşamba, Eylül 30

o açık kapı, bu açık kapı

"15 senedir okuyorum, artık emekli etmelerinin vakti geldi beni", "master mı? ne master'ı yea, bıktım okuldan", "f şu okulu bitireyim, evde yatacağım uzun süre" gibi laflarımı yine -alıştığımız üzere- yutuyorum gibi. hacettepe psikoloji. bugun oturup ales çözdüm, çok kek lan. hahahah ay böyle uzaktan bi şeyleri küçümsemek, neyse.. kolay ama vallahi. olabilir yani. belki. çok sıkılırsam.

3 nihat doğan:

Nikopol dedi ki...

hacettepeye giden ağlıyor bak demedi deme bacım.

Adsız dedi ki...

götüyle odtüyü kazanan için ales de çok kek olur

margot and the wooden finger dedi ki...

gitmem zaten ya. konuşuyorum öyle.

hee, ben götümle otdü felsefeyi kazanmıştım mesela. gerçi o da kazanılmayacak gibi değildi.