CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Perşembe, Ekim 1

kendimi uzundur böyle yalnız hissetmemiştim herhalde. tam manasıyla. hani derim ya hep, büyük konuşunca veya dalga geçince hep başıma gelir o şeyler diye, ama bunu bile bile devam ederim konuşmaya, gülmeye. bu yalnızlık konusu da bunlardan biriydi mesela. birisi hakkında konuşurduk, ben de hep yalnızlığıyla alakalı sektirirdim, bi gün aynı duruma düşeceğimden adım kadar emin şekilde. düştüm de.

ben yalnız yaşayabilen biri değilim. olamadım. böyleyim. ben de isterdim çok mutsuz olunca bile kimseye tek kelime etmeyeyim, kendi içimde halledeyim. ama değilim. ne yapayım? ben de sevdiğim insanlarla konuşarak iyi oluyorum. çok da zor bi şey değil zaten iyi olmam. karşımdaki iki gazladı mı hemen iyi olurum. kolay bi insanım yani. mutlu olmam da mutsuz olmam kadar kolay. inanmam da. üst üste. herkese, her şeye, ne kadar "bi daha böle bi şey yaşamak istemiyorum" desem de kanmam da. değiştirmeyi, değişmeyi denemedim mi? sayamayacağım kadar çok. ama böyleyim ben. değiştiremeyeceğim şeyi kabullenmeyi de öğrendim. her neyse, durum bu yani. eskiden insanlar vardı. yanlarına gidebileceğim, gecenin köründe telefon edip ağlayabileceğim ve iki güzel söze hemen iyi olabileceğim. ama şimdi o kadar yalnız hissediyorum ki kendimi. biliyorum, beni seven insanlar var. ben de onları çok seviyorum. ama şu durumumu anlatamıyorum, ya da anlattıklarım umursamıyor beni.


ama ben geçmiştim hani bunları? üzücü filmleri, ağlatan şarkıları bitirmiştim? artık mutsuz olamayacak kadar mutluydum? basit bi insanım, azla yetiriyorum diye mutlu olurken sıradan olmuşum. ulaşılmaya değmeyecek biri. çünkü istekleri az, mutlu olması kolay, oyunsuz, yalansız.

macera aramıyorum. heyecan. iniş-çıkışlar. bunu 22 yaşımda demem götüyle güldürebilir insanları. kendi kendime de götümle gülerdim 2-3 sene önce bu lafı duysam. ama durum bu. sadece huzur istiyorum. heyecana, oyunlara, gel-gitlere ihtiyacım yok. sadece huzur. sevdiğim, beni seven insanlarla birlikte mutlu olmak istiyorum. içmeden mutlu olabilmek istiyorum. içimde sürekli huzursuzluk olmasın istiyorum. gece ağlamaktan uyuyamadığımda telefon edebileceğim, ya da yanıma gelebilecek, ya da kalkıp yanına gidebileceğim ve iyi hissedeceğim insanlar olsun istiyorum (ki bunu yapabileceğini söyleyecek insanlar var evet, yaparlar da, ama bunu, onları rahatsız ettiğim şüphesi ve çekincesi olmadan yapabilmek istiyorum). kafamda sürekli belirsizliklerden kaynaklanan huzursuzluklar olmasın istiyorum. ve bunların hakkım olduğunu kendime kabul ettirebilmek istiyorum. azla yetinmek konusunda abartıyorum çünkü ve azla yetinen insanlar, diğer insanların gözünde her zaman aza, hatta yetindiklerinin de azına mahkumdur. benim gibi.

artık olmamalı.

3 nihat doğan:

Adsız dedi ki...

Delinin yaşamı ölümden beterdir. Fazla düşünenin de, bir kere düşenin de, inananın da inanmayanın da
Huzur arıyorsan yolculuğun hem çok uzun, hem bastığın toprak kadar yakın.

Elizaphelia© dedi ki...

Sanırım tamamen kendinle ilgili olduğunu düşünüyosun bu durumun ama bence deil, yani tamam evet var etrafında öyle insanlar ama onları rahatsız edebileceğin düşüncesi varsa aklında onlardanda sana böyle bi sinyal gelmiş olmalı ki.. bunu yine kendin çözüyosun. ne sinir ya olay hep kendimizde bitiyo falan. - ne diyorum ben-
Ah huzuru bi bulabilsek..
Bu gibi zamanları yaşıyoruz, yaşamak zorundayız, yapaayalnız kalıyoruz ozaman başka şeyler öğrenioruz falan..- cidden ben nediorum?-
Ha bide, beni arayabilirsin böle gecenin kaçı olursa olsun için sıkıldığı an arayıp anlatabilirsin, ya da illa bişi anlatmanda gerekmiyo öyle boş boş konuşadabiliriz. biliorum çok feci çılgınca saçma ama seni ve çevrendekileri hiç tanımayan birine herşeyi anlatmak bazen daha rahatlatıcı olabilir, üstelik ben hiç rahatsız olmam:) hem ben de anlatırım =) tuhaf bişi dedim dimi:)
ben bişiler diorum ama nedir? dedim gitti lan evet! =)

öpüyorum tatlım, iyi ol.
dediğimide düşün falan=)
-N-

margot and the wooden finger dedi ki...

adsız, huzur konusunda düşüdündüklerimi ben bile daha iyi ifade edemezdim sanırım.
yolun uzun ama aradığın şey bastığın yer kadar yakın. sonunda hiç bi zaman somut bi şey elde edemeyeceğin, ama yolduluk boyunca sürekli büyüyeceğin arayışların anlatıldığı fantastik kitaplardaki gibi.

N, yazdıklarını okuyunca o kadar mutlu oldum ki. yani konuşmayı geçtim, böle bi şeyi teklif etmene, ciddiye almana filan inanılmazmutlu oldum. çok teşekkür ederim. dediklerin senin için de geçerli.
öpüyorum .)