CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Salı, Aralık 15

e doğal olarak da ibneyim.

günün birinde mustafa sandal ile hemfikir olacağımızı kim tahmin edebilirdi ki?
hemfikirden ziyade şey aslında, böyle hmm
eöö vallahi sözcükler kifayetsiz kaldı da, durum anlaşılmaz olduğundan değil, okuldan eve kadar 8 saat süren yolculuğumda yaşadığım beyin donmasından.
en azından öyle olmasını umuyorum yani.

neyse ya, hani demiş ya "yokluğunda çok kitap okudum, ağladım" diye, ne de güzel demiş lan.
ya cümleye yüklediğimiz anlamların çok çok farklı olduğu konusunda eminim, yani emin olmalıyım zaten yoksa hayatımın pek de bi anlamı kalmaz ama işte yine de hakkını yemeyeyim dedim, kendisini yüzeyselce takdir ettim.

oysaki yokluğunda çok kitap okuyup ağlamak ne kadar da güzel düşünülmüş bi laf. adeta birisi, benim çoğu zaman tercüman olamadığım hislerime tercüman olmuş.

evet o kişinin yüzeysel, evet tekrar ediyorum "yüzeysel" olarak dahi mustafa sandal olması beni bayağı bi geriyor. sanırım yazdıklarımdan da farketmişsinizdir.


umarım goole alert ile tanışıklığın yoktur mustafacım da, aya benzeyen yüreciğin kırılmaz bunu okuyup.

0 nihat doğan: