CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Çarşamba, Aralık 16

yemekteyiz'i artık ben BİLE izlemediğime göre neden hala yayımlıyorlar bilmek istiyorum.

öff bi de ne zamandır almak istediğim bi göynek vardı, yaskerim bodoz göyneğe 80 milyon vermem yeaö diyordum (ama gidip çok kral bi etek aldım onun yerine ki o eteği giymek için en az nisana kadar beklemem gerekiyor) ki annem almış o göyneyi bana.

bi de ben onu kardeşimin sanıp cebellezi etme planları kuruyordum öğlen, annemin odasında gördüğümde. vicdan azapta şarkısı tarkan'dan geliyor o halde.

2 nihat doğan:

Alphan Tüfekçi dedi ki...

işte tam nihat doğan olmalık bir an, bir kere o vicdan değil şeytan azapta olacaktı, alkışları duyar gibiyim :D

margot and the wooden finger dedi ki...

ahah önce ciddi diyorsun sandım, espri yaptım lan diyecektim ki nihat doğanı farkettim, yo dostum yo, espri yapan alphanmış dedim.

yov yov

almanca ödevi:/