CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Perşembe, Aralık 10

hahaha aşk-ı memnu'nun yeni siksik kızı nihal sanırım. o bi gecede yaşanan değişime kadar "bu ne amunayum çuval giydirip duruyorlar kıza" diyordum, ama gelen gideni arattı. tam bi allah şov anlayacağınız. al sana kıyafet dediler. of allam o nebpçim çizmeler, ayakkabılar, pantüller. bacağı ve götü düzgün olan insana yakışabilecek şeyler yalnız ha, hepsi olmasa da gider denebilecek parçalar var aralarında yani. ama bu kıza hiç mi bi şey yakışmaz ya. topuklarıyla yürüyemeyen bihter bile bunun yanında dünya güzeli kalır yani. yok kızceyüz ne yapsın, giydiriyorlar öyle filan demeyin bana. matmazele bakın, mis gibi. saç, makyaj, kıyafet.

go matmazel!


öf telefonumun sesini açık unutuyorum bazen, mesaj gelince zıplıyorum yerimden hep. yine oldu şimdi. hiç sekmiyor ha.

3 nihat doğan:

graSS dedi ki...

benim adamım tebeşir.onun o hayalleri yokmu adnan behlülü tokatlıyor falan.dizinin sonunda jaguarı adnan buna verir şirketin başına da geçirir nihali de takar koluna bi de fred perry çaktımı tamamdır.viva te'beşir!

Alphan Tüfekçi dedi ki...

nasıl bir nihat doğan (ki burada ben oluyorum) kolay yetişmiyorsa, bir matmazel de aynı şekilde kolay yetişmiyor. Hastasıyız matmazelin

margot and the wooden finger dedi ki...

ya şu iğrenç ötesi kocakafalar production'da -baba haber bülteni sanırım- tesadüfen duymuştum, beşir'e baykuş bakışlı beşir demişlerdi, o an bozuk saat bile günde 2 kere doğruyu gösterir lafını anladım işte ben. (2 kereydi di mi lan :/)
beşir iyi yea. ama böyle hmm, bi problemi var. hani normalden fazla bi problemi var gibi.

matmazel "ı" ile kılas bi kadın alphan yea. ama bön bön bakarken firdevs olup suratına patlatasım gelmiyor değil bazen.