CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Çarşamba, Aralık 9

isyanım dağlara taşlara

ay yine bi saat önce filan şeyle didişiyorum, işte şu port açma işiyle. sülalemi dereye siksiz götürdü sikli getirdi pek afedersiniz.

şimdi ben bilgisayardan pek anlamam. yani bu etrafımızda bilgisayardan anladığını söyleyen kızların anlayışıyla aşağı yukarı aynı dereceye denk. neyse lafımı soktuktan sonra devam edeyim, ben anlamadığım için bu işi bana odtü mezunu, işi bilgisayarla olan bi arkadaşım yaptırmıştı. mis gibi de çalışmıştı.

sonra zekilere gittim bi gün, hayatım değişti.
şaka şaka. işte orda bi boklar oldu, ip mypi derken oradan nete girebilmem için birtakım ayarları değiştirdik.
bi daha hiçbi şey eskisi gibi olmadı.

evet bugun klişeleri severim.

neyse işte, sonra zeki yazın baktı benle telefondan filan uğraşamayacak, güzelce açıklayan bi site buldu verdi. ben de bi güzel yaptım orda denilenleri (daha önce başka siteler de denemiştim). ama yine olmadı.
bu akşam işte yine bi şey dürttü beni, bi deneyeyim bakayım dedim. buldum o siteyi. yaptım ne diyorsa.
yok arkadaş, olmuyor.
hayır indirmeye çalıştığım filmi çabucak izleyemezsem açıp kıçımı yiyeceğim yani, böyle de bi durum içindeyim.

yok dvdsine para vermem, hahah çok dandik çünkü esasında.
isyanım var yağni.

3 nihat doğan:

Nikopol dedi ki...

twilight indiriyosun di mi lan!?

margot and the wooden finger dedi ki...

hahahahah direk şunu söyledin ya, seviyorum seni levent.
nerden anladın? edward söyledi değil mi? ıpskıps

allah belasını versin abi nasıl bi utanç içindeyim anlatamam. kitapçı adam tanıyor beni diye nasıl utançla aldım kitapları filan. bi de tek gecede bitiriyorum, okula filan gidemiyorum uyanamadığım için filan. kadın işini biliyormuş yalnız ha, ilkokul cümleleri+aşk+inanılmaz kral karakterler filan.

olllllldu canım.

margot and the wooden finger dedi ki...

utançtan filan piramidi yapmışım.