CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pazartesi, Şubat 15

çok karmaşık duygular içerisindeyim kenküt.
utorrent'in yeni sürümü çıkmış ya hani, olur ya belki de port işini kendiliğinden hallediyordur gibi bi gökten kemik yağması duasıyla şeyettiriverdim.
ve yeşilin en güzelini gördüm pencerenin altında, inanır mısın?
inan.

yalnız port açık değilken en iyi 110 görmüştüm (evet internetimiz çok fakir ve bi sitede oturmuyoruz diye fiber optik şeysi olamıyor bizde. cinnah caddesindeyiz ve ostimde bile herkeste fiber optik varken bize getirmiyorlar. sitede oturmak zorunda mıyım ibneler? biz fakir apartmancılar da aynı parayı ödemeyecek miyiz sanki? zaten eskiden de sevmezdim superonline'ı. artık nefret ediyorum. bi ağlamadığım kaldı sinirimden bunu öğrendiğimde.) yine kayboldum parantezde ama işte şunu söylemek istiyordum esasında başından beri, şimdi 15'le indiriyor abi. hani başka bi torrent olsa, ya da ne bileyim farklı saatlerde olsa bu değişiklik, en azından mantıklı açıklamaları olabilecek ama 2 dakikada nasıl oldu ki bu iş?

sevincim kursağımda kaldı ve inanılmaz kakam var, sinirimden tutuyorum.

0 nihat doğan: