CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pazartesi, Şubat 15

zaten karmaşık duygular içinde yarım yamalak yaşayabildiğim port mutluluğum yarım saatte sona erdi.
utorrent'i açınca bilgisayar 10-15 dakika sonra mavi ekran verip kapanıyor.
sonra bi yere yönlendirdi sorun çözümü için beni ahahahah ay bi dakka ya tam bi idiot gibi konuştuğumu farkettim neyse işte ordan bişiler indirdim ama hiç de problemi çözmüş gibi hissetmiyorum.
aksi gibi canım da hiç istemiyor ki utorrent'i açıp bakayım yine mavi ekran verecek mi bilgisayar.
en iyisi cekim bu hafta yeni bilgisayarımın wireless'ını halletsin de ben de hayattan tekrar zevk almaya başlayayım.

üff nankör de olmayayım yea. gayet zevk alıyorum hayattan esasında. ama depresyona da gitmiş gibiyim bi yandan çok saçma. ama bi yandan da çok mutluyum. öf bi de bende şey var, şükretme kafası. şimdi gayet her şey güzelken bikbik edersem kozmik güçler ebemi sikertir, allah baba lanet büyüleri yollar filan diye korkuyorum. burayı okuyorsa bi yanlış anlaşılma olmasın lütfen yani. ki inanıyorum, okuyordur.

0 nihat doğan: