CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pazartesi, Şubat 15

insanlar çok fazla alınıyor benim dediklerime ya. (bi de bana çok anlamsız gelen bi şekilde "ya sen çok soğuk görünüyorsun" filan diyorlar ya, şaşkınlıktan kıçımı açıp oracığa sıçasım geliyor. şaşkınlık işte, ne yapacağını şaşırıyor insan. hehehe. ahaha ay böyle bi arkadaşım olsa eğlenceli olurdu. neyse. soğuk değilim ki utangaçım ben arkaaşım. vallahi. ondan öyle odun gibi duruyorum ben.) ama olayım bu belki benim, deadpan humor insanıyım ben. e fekat bunu en yakın aradaşım dediğim rengin bile anlayamayıp beni, kendimi söyleyeceklerimi tartarken bulma gibi bi duruma sokuyorsa rahatsız olurum bundan artık. msnde daha da çok oluyor bu tabi. gülen surat kullanmayı sevmiyorum yani, yapacak bi şey yok. hatta şu hayatta en tiksindiğim şeylerden biri msn'in göz kırpan ve dil çıkaran smiley'larıdır. kullananlar hakkında da oturup düşünürüm bi.

yaa böyle işte. içlendim kendikendime birden. rengin'e bi şey yazıp ondan cevap hemen gelmeyince gülen surat yaptım çünkü. tartışma yaratmaktansa kendime ihanet etmeyi seçtim dostum, anlıyor musun ha?

o halde başka bi ergen postunda görüşene dek falan filan.

4 nihat doğan:

Nikopol dedi ki...

kıristofır volkın gibi adamsın şerefsizim.

margot and the wooden finger dedi ki...

abi o herifin tipi tam anlamıyla "skeyırs dı hel aut of mi".
aynı odada otursak elimde bıçakla dururum.

margot and the wooden finger dedi ki...

dexter son sezonu bitirmişsindir değil mi sen?
NEDEN KONUŞMUYORUZ O HALDE HA?

dizi kulübü olsa keşke. kitap kulübü de istiyordum ama o varmış okulda. ama mmh çok ciddi insanlardır diye korktum.

Alphan Tüfekçi dedi ki...

hemen smileyi bırakıyorum apla