CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Pazar, Mayıs 9

abi 2 gündür normal insanlar gibi hareket ediyorum, yani işte dışarı çıkıyorum, bi şeyler yapıyorum filan da zormuş lan insan olmak.

dün cekim'den çıkıp otobüse bindim, tripod'a gidip fotoğraf makinası göstermem gerekiyordu filan. birden otobüse dayı bindi. hani şu tunalı'da çılgınca danseden dayı. patlayan dayı. tezahuratlarımız üzerine yukarı gelip bizle bira içmek isteyen dayı. anlatılmaz yani, bilen bilir sadece. neyse, bu sefer elinde kaşıkla çıktı sevenlerinin karşısına. mükemmel güneş gözlüğü ve takım elbisesi vardı üzerinde. kaşık çalıp şarkı söyledi. bende içimden hay sikeyim, keşke acelem olmasaydı da şu herifi bekleyip aynı yerde inseydim, sonuna kadar yararlansaydım bu eğlencenin etinden sütünden diyorum. sonra angut bi herif önce otobüsteki polise çemkirdi "sustursana şunu" diye. polisleri çok pis genellerim ve nefret ederim hepsinden ama yazık bi adam gibiydi biraz bu, "ne yapayım ki" dedi ezilip büzülerek. sonra bizim cengo kalktı dayının yanına gitti, adamı dürttü "sussana sen" filan dedi. dayı dayılığını yaptı ama, adamın seviyesine hiç inmedi, "ben insanların gülmeye ihtiyacı olduğunu düşünüyorum, ondan yapıyorum bunu. demek ki sizin ağlamaya ihtiyacınız var beyefendi" dedi. orda kalkıp helal be dayı diye bağırıp alkışlamaya başladım. tüm otobüs katıldı bana. çılgınca alkışlarken "bravo bravo dayı" diye bağırıyorduk. sonra j.d. styla hayal balonumu patlatıp düğmeye bastım inmek için. dayı da indi benimle, "taksi durağına gideyim de biraz şarkı söyleyip oynayayım" dedi tüm ciddiyetiyle.

olur da bi gün laptop'ı açarsam ve upload etmeme izin verirse bağlantım, dayının dans videosunu buraya koymak isterim ki nesilden nesle aktaralım kendisini.

canımsın dayı <3

0 nihat doğan: