CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Salı, Mayıs 11

ales sınıfımda bi teyze çöp kovasının yanına gidip kalemini açmaya başlayınca nasıl da istedim onun yanına gidip gözetmeni çekiştirmek. kalemtraşım yoktu ama, hüzünç bastı beni bi.

6 nihat doğan:

Alphan Tüfekçi dedi ki...

her şeyi anladım da çekimi anlamadım, neyin çekimi bu?

margot and the wooden finger dedi ki...

şey ya, fotoğraf. (içimden bi osbir dedim ama önce.)

bak fotoğraf dedim de, demin sedef'in fotoğraflarına bakıyordum facebook sağolsun. tavsiye ediyorum. kendisini ne kadar çok sevdiğini biliyorum çünkü eheh

Alphan Tüfekçi dedi ki...

yahu 31 olduğunu ben de anladım da ne 31i ajans mı kurs mu hobi mi onu merak ettim ben sedefin canlısını spor salonunda gördüm hasret giderdik:)

margot and the wooden finger dedi ki...

osbir fotoğraf atölyesi ya. kurs gibin, ders gibin bi şey böyle.

hahaha senin için üzücü bi karşıaşma olmuştur heralde ya. bacakları nasıldı?

Alphan Tüfekçi dedi ki...

bacakları görünürdü, hatta bir spor salonu için fazlaca görünür bacakları vardı, giydiği şort sanırım spor salonu kurallarına aykırıydı ama o kadar testesteron olan bir yerde kimse bacağa bir şey demez :))

margot and the wooden finger dedi ki...

abi kızın kendisinin oradaki testesreron seviyesine katkısı bayağı fazla bence zaten. çoğunu kendisi salgılıyor.