CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Çarşamba, Mayıs 5

upps the video bikbikbik

videolara karşı bi böyle pis bi hissim var. sevemiyorum. yani "VİDEO SEVMİYOM KANK" saçma geliyor, tamam ama benimki tam bu değil zaten. off 23 yıldır insanlara kendini anlatmaya uğraştı ve bu yolda can verdi. neyse. yani ne bileyim, üşeniyorum diyeyim o zaman. video gördüm mü geçerim. bana video yollanınca konuşmanın gidişatına göre komik bi şey yollandığını düşünüyorsam "ahaha" yazarım link sahibine. bi çıkarım yapamamışsam "uuu" gibi paket lastiği kıvamlı tepkiler vermeyi tercih ederim. en büyük ve sık kullandığım yalanım ise "açılmıyo yea"dır. evet, bunu yaptığım insanlar burada görecek ve foyam ortaya çıkacak, bunu biliyorum. ama paylaşımcı ruhumu durduramıyorum, istiyorum ki herkes bunlardan yararlansın. teraziye tıklayarak büyüdük neticede.

benim de video linki yapıştırdığum oluyor ama nadiren.

bazen de video hakikaten açılmıyor lan. (esneme payı)

0 nihat doğan: