CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Çarşamba, Mayıs 5

ya Yaprak Dökümü Necla, senden nefret ediyorum. kardeşinin sevgilisini çalan sensin, Cem'i aldatan sensin, Cem'i sevmediğin halde ona geri dönen sensin, Cem ölünce hemen küçük suratla evlenen sensin. ama hala Leyla'cığıma surat yapıyorsun. yazık, yavrum Leyla da mutluluklar diliyor senin evlendiğini duyunca.
Ali Rıza efendi, senin de götüne koyyum. Leyla naaptı da katil muamelesi yapıyorsun lan kıza? seni evinde istemeyen kızının götünü yalamasını biliyorsun ama?
Hayriye, sen zaten pisliğin önde gidenisin. Necla da sana çekmiş, belli.
Fikret, bir gün patlayacak bu kadın diyordum ama yine iyi toparladın. iyi olmasına çok iyisin de, robot gibisin lan. az insan ol akü, gül filan. konuş en azından arasıra.

Leyla çok mutlu olsun, hadi Şevket ve Fikret de olsun. ama Necla, sen ne olur sıçtığın boka muhtaç ol (obaaa).

Sedef, çemçüksün ve ben çemçüklerle arkadaş olmuyorum, ne yapayım, benim de prensiplerim var. mıymıy sinir etme beni.

bitse de kurtulsak artık ya. yarampim Necla'nın düğününde sim yiyorlar bir de ya, pis fakirler. defolun yea.

0 nihat doğan: