CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Perşembe, Haziran 3

ve behlül hiç durmadan çükünün götürdüğü yere gitmeye devam ediyordu.

10 nihat doğan:

Repentant dedi ki...

su kizil sacli abi kardes nick dizisinin ismi neydi

margot and the wooden finger dedi ki...

adventures of pete&pete

Repentant dedi ki...

yasa
ha wes anderson aradi,bireyselligini tigla orguyle ifade etsin adami da hasta etmesin dedi

margot and the wooden finger dedi ki...

eyvalla.
wescim yanlış anlamış beni, her şeyi sevgimden yapıyorum, anlam çıkarmaya çalışıp sıçtırtmasın ağzına.
biz de az önce dr cox ilen beraberdik de, haberler iyi. çalışırsa bi gün o da ayar vermeyi öğrenebilir dedi senin için. gözlerinden öpüyormuş.

Repentant dedi ki...

fiktif o fiktif.hani happy red pills make the phonecalls go away diye sarkimiz vardi? goofyli saatin kollari gunde 4 sefer crazy time'i gosterdiginde sarkimizin hiphop kisminda buyuk acip ham yapiyodun kirmizi mutlu haplari? ...kadin oturmus zamanin otesindeki diyarda dr.coxla beni cekistirmis.biz de hala bos yere hevesleniyoruz kolluksuz gecen her gunun ardindan.

margot and the wooden finger dedi ki...

yahu fiktif o anladım da (burda iki nokta koyma ihtiyacı hissettim ama karşıyım kendisine) bahsettiğin şarkı ve coşkun sabah-anılar da fiktif herhalde çünkü ondan bi bok anlamadım. aramaları yokeden kırmızı haplar? gufi? günde 4 kere crazy time? şarkının hiphop kısmında büyük açmak (kutu?) WTF?

sori brada. zamanın ötesi fazla sıcak. beynimiz kulaklarımızdan akıyor.

Repentant dedi ki...

ve anlayacaginiz uzere,bayanlar ve mikroplar,tanri o gun tanri pantolonunu giydi,tanri kaskini takti,tanri topunun namlusuna kivrildi ve kendisini yeryuzune atesleyip insanliga sarkazmi bizzat takdim ettiginde bos gozlerle karsi karsiya kaldi ve insanligin hala hazir olmadiginda karar kildi.hazir disari cikmisken blu rayde en son neler cikmis lan diye megavizyona gitmeye niyetlendi,sonra pff simdi rahat vermezler ak diye dusunup hemen akabininde vazgecti.

tevrat 7:11-19

margot and the wooden finger dedi ki...

sarkazm sarkazm içindir diye düşünüyorsa haklıymış tabi. benim naçizane fikrim, sarkazmın insan için olması gerektiği. ANLARSAK DİYORUM. DAHA İYİ DİYORUM. NEYSE DİYORUM. İYİ GÜNLERS.

Repentant dedi ki...

IYI DE BEHLULUN CUKUYLE NE ALAKA BUNLAR

margot and the wooden finger dedi ki...

6 degrees of separation. her türlü behlül'ün çüküsüne.