CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Cuma, Temmuz 23

geçen house'un bi bölümünü izlerken bi şeyoldum böyle, gözlerim doldu filan. aktı da esasen biraz, neyse. tam o durumdayken altta "iyi tezkereler sacit" yazısı çıktı.

iyiydi bence. evet altyazılı izliyorum bu arada tamam mı? her kelimeyi anlamam lazım çünkü. "ben altyazısız izliyorum kenke yeaea" diyebilmek için hayattaki en büyük zevkimden taviz veremiyciğim, sori gayz.

chloe'ye gittik bi de bugün zeki ilen. burda "ay çok film izledim, çok kitap okudum, artık hiçbi şey beni şaşırtmıyoa" muhabbetine girmek istemiyorum ama ben de neticede 22 (ya da 23, bilemedim) yaşında, gerzekten hallice bi türk kızıyım lan. beni şaşırtmanız ve etkilemeniz bu kadar zor olmamalı. etkilenmek için illa şaşırtılmam da gerekmiyor yani, fayt kılap izleyip tek lobunu aldırmış insanlardan değiliz neticede. filmin yarısında birbirimize dönüp "pffft şöle yeaeö" dedik yine. bari "böyle de olabilir lan" diyebilseydik. hadi bunları geçtim, sonunu başından da bilsen, çok kral bi şekilde çekilince çok da zevkle izlettirebilir lan bi film kendini. ama yetememişlerdi yani. olay yarısında bilmemizde değil. oldu mu?

bence olmadı ya. hiç toparlayamayacağım şimdi.

0 nihat doğan: