CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Çarşamba, Temmuz 21

şu gençlik bıdıları var ya hani, iki sene önce ona gidelim demiştim zekiye, ışıla filan. yalan oldu sonra. demin dolaştım siteleri de, ben gerçekten gitmek istiyorum ya. ama birlikte gidebileceğim insan olmuyor, tek başıma da götüm yemiyor. ben tek başıma bi bok yapamam. 3 yaşımdayım çünkü. yankı gazlayınca bi an bi "yapabilir miyim lan acaba" şeysine girdim ama, bilemiyorum.

az önce masamda böcek yürüyor sanıp bi korkuyla ayağa kalktım. halüler de başladı yani. skiden battaniyem filan yürürdü, daha iyiydi be. böcek olmasın piliz.

10 nihat doğan:

Repentant dedi ki...

H
I
C
B
I
R
S
E
Y
A
N
L
A
M
A
D
I
M
.

margot and the wooden finger dedi ki...

benimle resmen taşak geçmeye utanmıyorsun. utanmıyor musun denir normalde ama retorik bile olsa sormadım, o derece yani. gerisini sen düşün.

Repentant dedi ki...

kirici olmuyor musun

margot and the wooden finger dedi ki...

sanmıyorum.

Repentant dedi ki...

beni hic tanimiyorsun beyim

margot and the wooden finger dedi ki...

cınıııım çok da naif.

margot and the wooden finger dedi ki...

ayrıca yaptığım yorumu onaylamazsan götünü sikicem. akıllı ol.

Repentant dedi ki...

ayy yayinla diye reddete bastim

Repentant dedi ki...

mail falan yazsana yorum formunda

margot and the wooden finger dedi ki...

yalancısın osman.